.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«مرخصی گرفتم» توهین به فهم مردم بود


به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به همراهی احمدی‌نژاد در هنگام ثبت‌نام مشایی اظهار داشت: چنین اقدامی تاکنون در کشور سابقه نداشته است، بر حسب نظر سخنگوی شورای نگهبان این اقدام مجرمانه بوده و باید با اقدام مجرمانه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: قطعا این حرکت رئیس جمهور یک نوع بی مهری به سهم مردم است و با آیین مهرورزی مد نظر دولت منافات دارد چرا که آیین مهرورزی یعنی اینکه ما سهم مردم را محترم بشماریم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاریخ این انقلاب سابقه نداشته که دولت و رئیس دولت کاندیدایی را برای ثبت‌نام همراهی کند، زیرا این همراهی استفاده از هزینه‌های بیت‌المال است.

سلیمی افزود: امروز شخصیت احمدی‌نژاد به عنوان یک رئیس جمهور ملاک است،  احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت من مرخصی گرفتم، چه طور مرخصی گرفته که با ماشین رئیس جمهور آمدند، آقای مشایی هم با ماشین رئیس جمور آمدند که این استفاده از بیت‌المال است.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد به خوبی می‌داند که مشایی برای انتخابات نامزد شده، اما باید پرسید چرا وی را در سفرهای استانی خود همراه می‌سازد و از بیت‌المال برای تبلیغات استفاده می‌کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دوره تحمیل نظر فرد بر ملت به سر آمده است، خاطر نشان ساخت: احمدی‌نژاد خود بهتر از هر کسی می‌داند که امروز دوره این نوع رفتارها به سر آمده است، زیرا در انتخابات قبلی عده‌ای قصد داشتند نظر خود را به مردم تحمیل کنند، اما مردم اجازه ندادند و باز احمدی‌نژاد را انتخاب کردند.

سلیمی گفت: این اقدام رئیس جمهور در هیچ دولتی دیده نشده و طرح عنوان مرخصی فریب فهم مردم است و احمدی‌نژاد باید هر چه سریع‌تر از مردم، مسئولان و قانون عذرخواهی کند.

وی تصریح کرد: چه کسی می‌تواند اثابت کند که احمدی‌نژاد در هنگام ثبت‌نام مشایی مرخصی بوده است، از چه کسی مرخصی گرفته و چه کسی برگه مرخصی او را دیده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: مشایی هیچ پایگاه مردمی ندارد و احمدی‌نژاد قصد داشت با این اقدام از پایگاه مردمی خود به مشایی وجاهت ببخشد.

سلیمی افزود: من فکر می‌کنم رئیس جمهور تلاش می‌کرد با همراهی کردن مشایی شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهد، در حالی که شورای نگهبان با این اقدامات تحت فشار قرار نخواهد گرفت چرا که شش فقیه عالم و عادل در این شورا هستند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی ازرشت 25 ارديبهشت 1392
اینهامردم راجیگرفرض کردند.حداقل عقلشان نرسیدموضوع درمرخصی بودن رادرمسیرباهم هماهنگ کنندنه جلوی دوربین خبرنگاران.
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
ملت نمیدانند شما کری دیگر جز دنبال ضعف گشتن رئیس دولت ندارین..بس کنین دیگر مگر چه اسیبی به این نظام و وایت رساندن که شما اینجور قضاوت ناعادلانه میکنین..اگر ادم بدی باشد چرا ترس دارین بگذارید ملت درموردش تصمیم بگیرن...اگر بنظر شما موقعیت طلبها مهندس مشایی ادم منفی باشند ملت هم رای نمیدهند ..ما نمیدانیم واهمه شما از چیست ؟مشالله این چند مدتی انقدر تخریبش کردین که جای حرفی دیگر نگذاشتین....پایان انتخابات مشخص میشود که شما سالم بودید یا مهندس مشایی شمال نیوز تشکر
نا شناس 24 ارديبهشت 1392
اینقدر مشایی مشایی نکنید منم مازندرانیم ... این همه هزینه برای انتخابات از کیسه کی داره خرج میشه بیان برین سر همین میادین مازندرانی که نعمت ازش می باره چقدر از کارگرها با دست خالی به خانه بر میگردن من استان های دیگر را نام نمی برم مردم گرفتارند پیش خانوده شان سر شکسته اند چقدر دوره های قبل طرفداری از احمدی نژاد می کردم ...منم جیره خوار دولتم اما دیگه...
نا شناس 25 ارديبهشت 1392
برادر محترم به شمال نیوز چه ارتباطی دارد این آقای مشایی مشکل داره مشکل ایشان با ولایت است خوب نماینده محترم مجلس هم واقعیت ها را بیان کرده کجای مطالب نماینده محترم ایراد داره آنجا گفته آقای احمدی نژاد مرخصی گرفته خوب از کی مرخصی گرفته چند روز مرخصی گرفته برای چی مرخصی گرفته برای مشاعی !!!!!شما چه فکر میکنید این همه در سفرها مشاعی را باخود میبرد آیا امام ره مقام معظم رهبری وخانواده شهدا از همه مهمتر خود شهدا راضی هستند آقای احمدی نژاد از خدا بترس مردم خیلی باشعور هستند همه مردم هلو نیستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.